نگاهی بر پیشینه ی داروی سنتی چین :
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

نگاهی بر پیشینه ی داروی سنتی چین :

 

در چین، بیش از ۳،۲۰۰ گیاه و ۳۰۰ عصاره مواد معدنی و حیوانی در بیش از ۴۰۰ فرمول مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. فرمول‌های گیاهی ممکن است برای ۴ تا ۱۲ مواد مختلف باشد، این مواد می‌تواند در شکل چای، پودر، قرص، تِنتور (عصاره‌های الکلی از گیاهان)، یا شربت تهیه شوند.

طب گیاهی چینی معمولاً از تعدادی گیاه داروئی و عصاره مواد معدنی و حیوانی ساخته شده است. به طور معمول ۱ یا ۲ گیاه را شامل می‌شوند که گفته می‌شود بیشترین تاثیر را بر روی مشکلات حین معالجه دارد. سایر ترکیبات در فرمول برای درمان جنبه‌های جزئی مشکل و هدایت فرمول به بخش‌های خاصی از بدن ساخته شده‌اند.

 

 

 

داروی سنتی چین

 

 

 

مجموعه بازرگانی فیروزه فعال در زمینه واردات ،صادرات ،ترخیص انواع کالاهای عمومی و تخصصی ،ماشین آلات صنعتی ،تجهیزات پزشکی ،کالاهای مصرفی ،انواع گیاهان دارویی و دمنوش های گیاهی و… می باشد.

خرید،مشاوره ی قبل از خرید ، همراهی در هنگام خرید حضوری در چین ،حمل بین المللی کالا،ترخیص از گمرک و… بخشی از فعالیت های تیم بازرگانی فیروزه می باشد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

 

ادامه مطلب

 





:: برچسب‌ها: آشنایی با گیاهان دارویی چین , داروی سنتی چین , طب سنتی چین , منابع قدیمی داروهای سنتی , واردات گیاهان دارویی و دمنوش , ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: